Tuesday, July 07, 2009

WEBSITE BARU BAIT AL-AMIN




Salam Buat Semua Para Pelawat Ke Teratak Bait Al-Amin, Alhamdulillah Saya Memanjatkan Syukur Ke Hadrat Ilahi Masih Lagi Diberi Kekuatan Untuk Menitipkan Bicara Di Laman Teratak Ini.

Alhamdulillah...Kini Dengan Rasminya Bait Al-Amin Telah Mempunyai Website Sendiri Iaitu http://www.bait-alamin.com/

Segala Titipan Bicara Dari Teratak Bait Al-Amin Nanti InsyaAllah Akan Menyusul Melalui Website Terbaru Bait Al-Amin. Pihak Bait Al-Amin Ingin Mengucapkan Jutaan Terima Kasih Yang Tak Terhingga Kepada Webmaster Yang Bersusah Payah Membantu Membangunkan Website Tersebut Iaitu DR.HASANAH BINTI ABD.KHAFIDZ .

Para Pengunjung Juga Boleh Berkunjung Ke Teratak Dr.Hasanah di http://www.drhasanah.com/

Banyak Catatan Ilmu Yang Boleh Kita Perolehi Di Sana.

Saya Masih Lagi Dalam Proses Pembelajaran Untuk Mempelajari Bagi Membangunkan Website Tersebut.Maklumlah Saya Ni Bukan Orang IT...Pertolongan Dr. Hasanah Sangat-sangat Diperlukan.


"SELAMAT BERTANDANG KE WEBSITE BAIT AL-AMIN"



1 comment:

nuri said...

Assalamualaikum,
Alhamdulillah hari ini ummi dapat merasa satu sentuhan yang sangat murni dari anak-anak di Bait Al Amin.Wajah tulus dan polos anak-anak ini mengusik hati ummi. Betapa beruntungnya mereka yang punya ayah-ibu....namun begitu anak-anakku, Allah SWT tidak menjadikan sesuatu dengan sia-sia. Apa saja yang Allah SWT telah atur buat kita itulah sebenarnya yang terbaik. Sebenarnya kalian sangat beruntung kerana sentiasa berpeluang berada dalam jemaah. Berada dalam jemaah dapat menyelamatkan kalian dari kebinasaan. InsyaAllah....satu hari kalian akan memiliki hidup yang kalian impikan....pesan ummi...jangan putus doa...jangan putus harap....kuatkan semangat dan yakinlah...kalian adalah orang-orang pilihan sebab itu kalian diberi ujian pada awal usia sebegini.
Salam sayang dan ukhwah dari ummi dan keluarga.