Monday, January 30, 2012

TAUTAN KASIH BERSAMA KOLEJ ISLAM DARUL RIDZUAN







Alhamdulillah...Teratak Bait Al-Amin baru sahaja menerima tetamu pelajar-pelajar dari Kolej Islam Darul Ridzuan Kuala Kangsar. Berkampung selama 3 hari 2 malam...banyak pengisian yang aku rasa dapat diperolehi oleh anak-anak Bait Al-Amin.
Seikhlasnya....aku merasakan bertapa ada tautan kasih diantara anak-anak Bait Al-Amin dan juga abang2 dan kakak2 mereka yang hadir. Ikatan jalinan ukhwah dapat aku rasakan...ianya bukan sahaja diantara para pelajar dengan anak-anak Bait Al-Amin malah jalinan ikatan ukhwah bersama para penjaga Bait Al-Amin...Kehadiran Che Om selaku Setiausaha Bait Al-Amin menambahkan lagi ikatan ukhwah yang terjalin. Secara jujurnya...terima kasih yang tidak terhingga buat Ina dan Ayuni yang menyediakan masakan untuk dinikmati bersama dengan pelajar2 KISDAR...terpancar kepuasan setiap pelajar apabila menikmati juadah yang disediakan...
Yang pastinya ada air mata yang mengalir disaat perpisahan diantara pelajar2 Kisdar dan anak-anak Bait Al-Amin.Itulah sentuhan kasih namanya...apa yang aku harapkan agar jalinan ikatan ukhwah ini tidak akan terhenti setakat disini sahaja...InsyaAllah disatu masa ianya pasti dipertemukan kan lagi.
Buat semua mahasiswa dan mahasiswi Kolej Islam Darul Ridzuan...teruskan perjuangan kalian ...doa dari anak-anak Bait Al-Amin mengiringi perjalanan hidup kalian...Amin.

No comments: