Sunday, January 13, 2008

Terima Kasih Sahabat Ku Prima Reka Konsultan


Pada 5hb Januari 2008 baru-baru ni Anak-anak Bait Al-amin menerima kunjungan Sahabat-sahabat aku dari Prima Reka Konsultan Ipoh. Terima kasih atas kunjungan kalian semua ke Teratak Bait Al-Amin. Sesungguhnya kunjungan kalian ke Bait Al-Amin sangat-sangat aku hargai.Bila nak diimbaskan kembali..memang terlalu banyak kenangan yang dipahatkan di Prima Reka terutama bersama kalian sahabat-sahabat aku...walaupun kita tidak berada satu bumbung lagi, namun kedatangan kalian untuk meraikan anak-anak Bait Al-Amin sebenarnya memberikan kekuatan semangat buat aku.
Terima kasih buat Ir. Razak yg turut serta bersama anak-anak, Buat kak Hairul, Abg Man dan Ju yang bersusah payah memasak untuk makan bersama anak-anak Bait Al-Amin...syukran Jazakallah.Banyak betul makanan pada hari
tu..Kiambang bertaut, Azma Zahid dan Azmi kalian juga macam aku, walaupun telah meninggalkan Prima Reka dengan alam pekerjaan yang baru, tapi sebenarnya kita satu keluarga.Kalau nak dihitung dan dicatatkan kenangan bersama kita semua semasa di Prima Reka memang sesungguhnya terlalu banyak..jerit payah kita semua lalui bersama. Aku rasa Najieb tentu faham apa yang aku maksudkan...dari bermulanya projek jalan kampung, meredah dari satu kampung ke satu kampung termasuklah perkampungan orang Asli semuanya secara tak langsung tanggungjawab kita untuk berbakti pada orang ramai....Tapi paling aku tak lupa perjalanan kita dengan Ford Ranger ke Kelantan satu ketika dulu..aku rasa kalian dapat bayangkan..manis sungguh saat-saat ketika itu.Sekarang aku bersama Anak-anak
Bait Al-Amin, mereka perlukan perhatian dan kasih sayang di sini. Kedatangan kalian ke Bait Al-Amin sebenarnya telah memberi sedikit sinar kebahagian buat mereka.Apa yang mampu aku ucapkan sekali lagi...terima kasih buat kalian Kak Hairul, Jama,Najieb,Ain,Zahid,Azmi dan semuanya di Prima Reka. Kalau ada sumur diladang, boleh hamba menumpang mandi, kalau ada umur yang panjang, jemput-jemputlah datang lagi ke sini....InsyaAllah bersua lagi.Terima kasih sekali lagi dari kami di Bait Al-Amin....Salamz.

1 comment:

Solehah Muhammad said...

sejuk la hati tgk muka budak2 tu...