Saturday, August 30, 2008

BERSANTAI DI LOST WORD TAMBUN

Bersantai Di Lost Word Tambun


Bersantai Di Lost Word Tambun

Program Kecermelangan Pelajar Di UTP


Alhamdulillah...hampir seminggu aku tidak mencatatkan sesuatu di blog Bait Al-Amin disebabkan kekangan waktu yang tidak mengizinkan.Bermulanya cuti persekolahan baru-baru ni..Anak-anak Bait Al-Amin berkampung di Universiti Teknologi Petronas bagi mengikuti kursus Kecermelangan Pelajar.

Alhamdulillah...banyak jemputan kenduri yang dihadiri Anak-anak Bait Al-Amin sepanjang cuti yang lepas.Mungkin Ramadhan yang hampir tiba...Kebanyakkan daripadanya kenduri menyambut Ramadhan.

Sehinggalah dipenghujung Cuti pada 22hb hingga 23hb Ogos 2008, Teratak Bait Al-Amin dikunjungi Mahasiswa-mahasiswi dari UPSI bagi program kemasyarakatan...dengan tema " Nur Di hatimu, Cahaya Dimataku"...terimakasih sdr Shaiful UPSI.

Terima kasih diatas kunjungan para tetamu yang sudi bertandang ke Teratak Bait Al-Amin sepanjang minggu lepas termasuklah dari Puspanita JKR Kuala Lumpur, Seri Kandi Adun Pangkor, Carsem Cawangan Jelapang, En. Kamarul sekeluarga dari Mardec, En Azhari dan rombongan dari Ipoh dan mereka-mereka yang tak dapat hendak aku titipkan satu persatu disini...Doa dari kami Anak-anak Bait Al-Amin semoga semuanya dimurahkan rezeki.

Dalam kesibukan program-program Anak Bait Al-Amin..hampir aku terlupa janji aku untuk membawa Anak-anak Bait Al-Amin untuk bercuti dan bersantai..Ya Allah...hampir aku terlupa.

Sebaik sahaja Majlis Penutup bersama Pelajar UPSI pada pagi Ahad 24hb Ogos 2008,..ada sedikit masa yang perlu aku penuhi janji aku dengan Anak-anak Bait Al-Amin memandangkan minggu berikutnya ada program bersama pelajar UITM dan juga Satu lagi Kumpulan Mahasiswa dan Mahasiswi yang akan berkampung selama 3hari dua malam di Teratak Bait Al-Amin.

Lantas sedikit masa yang ada sehari sebelum sesi persekolahan di buka, aku memenuhi janji anak-anak Bait Al-Amin dengan membawa mereka bersantai Di Lost Word Tambun.

Ya Allah..aku puas bila melihat anak-anak Bait Al-Amin teramat gembira...apa yang mampu aku katakan lagi, melainkan kegembiraan anak-anak Bait Al-Amin kegembiraan diri aku juga.

No comments: