Sunday, August 31, 2008

RANTAIAN KASIH BAIT AL-AMIN UKHWAH ABADI TERJALIN ERAT - UITM

Kenangan Bersama Anak-anak Bait Al-Amin


Kenangan Bersama Anak-anak Bait Al-Amin


Sebahagian Pelajar-pelajar UITM

Prof. Madya Dr. Norlida Dan Pn. Mahayum Sedang Menyaksikan Sukaneka

Anak-anak Bait Al-Amin Dalam Acara Sukaneka


Alhamdulillah...syukur, biasa aku menitipkan lagi cerita anak-anak Bait Al-Amin di blog ini. Terima kasih diucapkan kepada sahabat-sahabat yang sudi bertandang ke Blog Teratak Bait Al-Amin..keperihatinan kalian sangat-sangat dihargai oleh anak-anak Bait Al-Amin di sini.

30hb Ogos 2008..Teratak Bait Al-Amin menerima kunjungan Pelajar-pelajar UITM Cawangan Seri Iskandar dari Falkulti Pengurusan Dan Teknologi Pejabat. Bersama dengan Tn. Hj Azmi selaku pensyarah serta penasihat program, Prof.Madya Dr. Norlida, Pn. Mahayum dan En. Syafiq selaku panel penilai program pelajar tersebut.

Majlis yang diberi nama " Rantaian Kasih Bait Al-Amin Ukhwah Abadi Terjalin Erat" amat bersesuaian dengan perlaksanaan yang dijalankan. Sedikit perhatian dan belaian kasih sayang yang diberikan kepada Anak-anak Bait Al-Amin sudah pasti membuatkan anak-anak Bait Al-Amin merasa gembira.

Tahniah diucapkan kepada Siti Aishah Bt Suliman selaku pengarah projek tersebut yang bertungkus lumus bersama teman-teman UITM bagi menjayakan majlis tersebut. Majlis yang dirasmikan oleh En. Yusof Bin Ibrahim selaku Penghulu Mukim Belanja mengajak Mahasiswa dan Mahasiswi agar sentiasa menghulurkan bantuan kepada mereka-mereka yang memerlukan seperti anak-anak yatim dan warga miskin.

Buat semua pelajar-pelajar UITM yang hadir pada hari tersebut, sekalung tahniah penghargaan diucapkan, walaupun masa yang begitu singkat..seperti kemesraan yang terjalin bersama anak-anak Bait Al-Amin telah lama terjalin erat.

Harapan dari Anak-anak Bait Al-Amin...datanglah lagi ke Teratak kami...sesungguhnya Anak-anak Bait Al-Amin sentiasa menanti kedatangan kalian semoga Uhwah Abadi Sesama Kita Akan Terjalin Erat....

No comments: