Wednesday, November 21, 2007

Salam Bait Al-Amin

Alhamdulillah...jam didinding menunjukkan tepat jam 12.00 tengah malam, mata aku masih lagi belum mahu terlelap. Akhirnya dapat juga aku meluangkan masa untuk menaip sekadar pembuka bicara bagi laman blog yang ingin aku bina.
Sudah lama aku ingin membina satu blog khas bagi Anak-anak Yatim Bait Al-Amin..namun masa yang tidak mengizinkan membuatkan aku terpaksa menangguhkannya sebelum ini.
Tapi...Alhamdulillah, hari ini Allah memberikan aku kekuatan dan masa untuk mencoretkan sepatah dua kata dalam Diari Bait Al-Amin.
Buat anak-anak ku di Bait Al-Amin..terimalah seadanya blog ini, apa yang akan ayah coretkan disini..semuanya tentang secebis kehidupan kalian yang mana masih ada sinar kebahagian dan masih ada yang sayang buat kalian diluar sana.
Ketika Ayah mencoretkan bicara disini...kalian kini mungkin sedang seronok dibuai mimpi yang indah..apatah lagi seronok pulang ke kampung masing-masing semperna cuti persekolahan yang panjang..namun ada juga yang tidak balik...tinggal di teratak usang Bait Al-Amin kerana tidak ada arah tuju untuk pergi...sabarlah wahai anak ku...yang pasti kalian masih ada yang sayang.

No comments: